Jumat, 18 Desember 2009

een brief voor papa

Beste papa
Hoe gaat het met U? Goed? Ik zal U wat vertellen!
Ik verlangen naar jou, inderdaad ik kijk maar. Wat ik nog niet gedaan.
Het is ik ur beschermingen nodig. Eits geen ik niet vertrouwen op mama, maar ik niet teleurstelling zij dieper. Dan vertel ik wil wat alles ik verder hebben beleefd.
Het is net als ik in acht nemen voor ik hebt verlieved.
Als ik zonder vriend. Stilte mijn vriend. Ik niet wil vertellen op ze. Ik bang zijn vor teleurstelling voor mij en wegzakken. En ik will zich schamen over het.
Papa, ik neit vragen, waarom jij gaat verlaten mij. Ik neit vragen ook, waarom jou bezoeken brengen aan mij. Ik neit denken lelijk over jou nei liefde op mij, ‘immers jou houdt van mij.
Daarna, waarom ik u een brief schrijven…
Al’len Ik ver gaan, niet weer hier leven. Gaat ik mee Papa! Aanleggen leef nieuw, uit be’gin vor lang, praten met jou, spelen met jou, kijken naar de hele wereld met jou, luistert naar jij vertel. Dat is het ik verwachten!
Zo, zal je naar huis? Ik wachten voor jou!
Een zoen voor jou.
Ik houdt van U!

18 Desember 2009
[12:56 pm]

Tidak ada komentar:

Posting Komentar